Kaymakam Murat Eren Miniklerin Karne Sevincine Ortak Oldu

Kaymakam Murat Eren Miniklerin Karne Sevincine Ortak Oldu

Konya'nın Ereğli ilçesinde 2025-2026 eğitim öğretim yılının sona ermesiyle birlikte karne heyecanı yaşandı.

Ereğli Kaymakamı Murat Eren, Zübeyde İşeri İlkokulu'nda düzenlenen karne dağıtım programına katılarak öğrencilerin sevincini paylaştı.

Karne töreninde sınıfları ziyaret eden Kaymakam Murat Eren, öğrencilerle yakından ilgilenerek onların heyecanına ortak oldu. Minik öğrencilerle sohbet eden Eren, karnelerini alan çocukları tebrik ederek başarılı bir eğitim dönemini geride bıraktıkları için kutladı.

Öğrencilere yaz tatilini verimli geçirmeleri yönünde tavsiyelerde bulunan Kaymakam Eren, tatil boyunca dinlenmelerinin yanı sıra bol bol kitap okumalarını, sosyal ve sportif faaliyetlere zaman ayırmalarını önerdi.

Program sırasında öğretmenlerle de bir araya gelen Kaymakam Eren, eğitim camiasının yıl boyunca gösterdiği özverili çalışmalardan dolayı teşekkür ederek, öğrencilerin başarısında öğretmenlerin ve ailelerin önemli pay sahibi olduğunu ifade etti.

Karne dağıtım töreninde öğrencilerin mutluluğu renkli görüntüler oluştururken, veliler de çocuklarının karne heyecanına ortak oldu. Program, öğrencilere iyi tatiller dileklerinin iletilmesi ve hatıra fotoğraflarının çekilmesiyle sona erdi.

730354121-1347254197595288-6787435031090706260-n.jpg730354394-1347254097595298-5928403079903618153-n.jpg731916838-1347254340928607-3079158680001913148-n.jpg731112030-1347254274261947-3641998948723767526-n.jpg

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.